tisdag 15 november 2011

Smyckesparty

Ja ska ha smyckesparty igen nästa vecka på tisdag. Jag ser frememot det jätte mycket. Ska beställa lite julklappar och få tjöta lite skit :) åh lite grejor till mig själv. Ett vetehjärta är redan beställt med nejlikor i. Det luktar jul!!!
Jag har lånat lite bilder från Anna från 5 KiloKärlek. Det är lite nya smycken som lagts ut på bloggen. Jag älskar hennes färggranna kulhalsband. Mitt svarta och rosa kulhalsband är en av mina favoriter.
Länkar till Annas hemsidan http://5kilokarlek.wordpress.com/

Armband som finns i andra färger också :)



Nya fina änglar i härliga färger. Men den rosa är redan min :)
1 ängel för varje veckodag?

Dessa blev ja kär i. Underbart härliga pärlor!


Rosettänglar


Plexiglas som finns i Dalahäst rosa eller vit. Annars säljer Anna även plexiglas bokstäver som är populärt just nu!

Fin fina kulor


Anna ja längtar verkligen till nästa tisdag. Ja tror inte ja är ensam om det :)


3 kommentarer:

  1. Får jag bjuda in mig själv till partyt...? ;-) Skulle så vilja gå på ett.
    //Kram

    SvaraRadera
  2. Det ska bli så roligt!
    Denna gång ska jag komma ihåg att ta med mig kameran också! :)

    SvaraRadera
  3. Ja absolut Sabina får du komma!!! Det är Drop In hemma hos mig mellan 18-20.30. Ja skickar dig en mail på Facebook :)

    SvaraRadera