fredag 3 augusti 2012

½ semestern har snart gått

Snart har halva semestern gått. Det är skrämmande vad fort det går. Men jag har ju 3 veckor till så ingen panik här inte :)

Här kommer lite bilder som tagits under veckorna med min iphone.

Zeb och Emil har fiskat lite grann och det verkar som att Zeb bringar lycka i fisketurerna. Och Zeb han älskar att fiska och att få "små" fiskar som man säger. Pappa får ta dom "stora".

Måns nya pyjamas byxor från Ullared. Jag och min vän Åsa var där i måndags och njut shoppade. Eller jag vet inte om man kan kalla det att njuta med så mycket folk. Men man blev glad för allt man hittade och ja somnade gott sen på kvällen... Vi gick upp kl 5.15 och kom hem ca kl 17.30... Det var en heldag!

Min och Emils kantarelljakt. 8 nya burkar finna iallafall i frysen.


Måns bestämde sig för att göra ett konstverk av mina glasögon.

Springa måste man även på semestern!

Köpte en ny tröja i Stockholm när jag var där. Är jätte nöjd med den. HM 249 kr

Vi hämtade mat från LibanDeli i veckan och Bulgur var över HELA bordet. Men gott var det :)

Nu ska jag fortsätta njuta och ta en cykeltur med min minsta pojk.

3 kommentarer:

  1. Pjamasbyxor var supercoola ju! Jag hade nog haft dom till vardags med :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är dom. Ångrade att ja inte köpte 2 par. Egentligen är det unerställsbyxor :)

    SvaraRadera