torsdag 3 januari 2013

Måns

Det händer mycket på 2 år. Kollade genom alla bilderna som jag har på Måns på min externa h-disk. Och man blir ju helt förvånad över hur mycket har växt och ändrat sig.
Den har bilden är tagen på BB när vi precis kommit dit. Tror tillochmed att många av mina vänner fick denna bild som första bild på Måns.
Nyårsafton 2010 och så är Måns 1 dag gammal
Här är han 2månader
2månader och snuttefilten är redan underbar
8månader och tänderna har redan tittat fram. Ja första tanden kom vid 5 månaders åldern.
8månader
8månader
8månader
10månader
17månader Måns underbara lockar började krypa fram lite lätt vid 12månaders åldern efter de så har de bara kommit mer och mer. Jag älskar lockarna och tycker de är världens finaste!

16månader
19månader

20månader - Musse är en av Måns viktigaste ägodelar och snuttefilten.
19månader
20månader - mamma, Måns och Musse :)

21månader

19månader

24månader
2år gammal - Tiden springer iväg och man vet inte riktigt vad som hände. Vissa perioder i både Måns och Zebs liv har man glömt, men de är så roligt att titta tillbaka på bilder och filmer och minnas. Som jag ofta skriver jag är lyckligt lottad med en underbar make och våra prinsar <3 Men de går inte skriva för ofta !!
Jag älskar dom över allt annat <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar