tisdag 18 juni 2013

Åsa och Joakim 25Maj

Fick äran att fotografera min underbara vän Åsa och Joakims bröllopsdag. Jag kan lova att jag var super nervös och ängslig att jag inte skulle leverera som jag ville och att deras dag inte skulle dokumenteras på ett fint sätt igenom bilderna. Jag tryckte och tryckte på kamera knappen för jag ville inte missa en bra bild.
Åsa och Joakim har sagt att de blev nöjda och då är jag också nöjd :)
 

Denna dagen var så fylld av kärlek och harmoni. De log, pussades och bjöd på sig själva hela dagen.
 
Min kära älskade vän Åsa jag önskar er all lycka i framtiden och jag vet att ni kommer få en fantastisk framtid tillsammans <3
älskar dig

















































1 kommentar:

  1. Underbara vän, du tar helt fantastika bilder. Vi är mer än nöjda. Älskar alla bilder. ❤❤❤❤❤

    SvaraRadera