torsdag 4 juli 2013

Perfekt eller inte

Läste en artikel på Aftonbladet om att allt ska vara så himla perfekt och positivt i  internetforum. Alltså Facebook, bloggar, instagram med mera.... Och jag håller med helt. Även om jag har haft en jätte dålig dag, varit lipig, bitter, besviken, förbannad så försöker jag ofta skriva positivt och roligt!

Jag ska bättra mig och även skriva ner dom sidorna! För det kan jag lova de finns!!!! Jag är inte ofta arg men jag blir väldigt lätt ledsen och tar åt mig mycket mer än vad jag borde. Jag har väldigt svårt att släppa sådana känslor och tror ofta att folk inte tycker om mig. Alltså att det är något fel på mig! 

Jag undrar ibland vad jag gjort för att förtjäna min livskamrat Emil som är helt fantastisk. Denna mannen går inte annat än att bara älska. Och att vi fått 2 underbara barn är bara en underbar saga <3




Ibland i livet så rycks personer man älskar så ofantligt mycket ifrån världen och det gör ont och man märker hur skört livet är
Jag och moster Sirpa
Jag och min farmor 




2 kommentarer:

  1. Men vännen då!!! Vad är det som skapat sådana känslor idag?? Du ska veta att du har ett helt gäng med vänner som tänker på dig, bryr sig om dig och framförallt tycker om dig! Jag har lärt mig vid (mina snart) 30 år att ta vara på det som betyder något. Vänner man ska oroa sig för om dom tycker om en eller inte, är det äkta vänner? Lägg inte ner tid på det, fokusera på de underbara vänner du har och din fantastiska familj! Vad andra tycker och tänker kan dom trycka upp nån annan stans!! ��
    Många kramar från mig till dig min snurriga Doris!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland så har man dagar man grubblar och tänker lite för mycket. Men du har alldeles rätt i de du skriver med vänner. Jag är oerhört tacksam för mina vänner och familj. Och du är en vän som jag har i mitt hjärta <3
      Njut av semestern så syns vi när du kommer hem eller så hörs vi innan. Puss och kram på dig hjärtat från din Doris ;)

      Radera