lördag 21 december 2013

Fröken virrpanna !!!


Testade ett halsband på Butiken i Tenhult i torsdags.Tog av mig mitt i omklädningsrummet och testade de nya. Gick till en annan spegel för att få bättre ljus. Tar med mig alla mina saker ( tror jag).  Betalar och åker hem. Hemma byter ja om till träningskläder och åker till gymmet!
Dagen efter börjar jag leta efter mitt halsband på ön i köket, på byrån i sovrummet och på toaletten. Gnuggar de  få hjärnceller ja har och kommer inte ihåg var jag la det!!!! Hinner dock inte leta så länge eftersom ja är tvungen att åka till jobbet. Men igår kväll rev ja ut alla lådorna i byrån i sovrummet, tänkte att de åkt ner nånstans. När ja inte hittade där så rev ja ut allt i badrummet!!! Och när jag var klar där gick ja till köket och rev runt på ön i köket... 
Till sist gav ja upp! De kommer ju fram nångång ......

Ringde i telefonen idag lördag. Anna som ringde frågade om ja saknade ett halsband!!! Ja svarar ja!
Då har Butiken lagt upp ett foto på Instagram på mitt halsband! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar