lördag 15 mars 2014

Idag har jag vara varit trött eller slö. Men sånadagar måste man väl få ha?
Jenny och jag hade pratat om att ha picknick och kolla på när Beduinerna spelade match idag. Men den briljanta idéen suddades snabbt ut när man kollade ut imorse, blåst, regn och mörkt! 
Det blev att fika, lunch och fika igen hemma istället :) 
Zeb skjutsade jag ner till Daniel och Elin som var så underbart gulliga att ta med han på Legofilmen. En mega lycklig kille kom hem på eftermiddagen! 
Jag, Jenny, Ebba och Måns har hållit igång här hemma iallafall. Eller barnen har hållit igång, ja och Jenny tog varsin filt och satte oss i lä och solade :)

I eftermiddag tog vi en promenad ja och Emil och barnen cyklade! 

Nuvarande status! Jag kommer inte röra mig ur soffan








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar