söndag 17 augusti 2014

Bröllopsfotografering

Therese och Christer frågade mig för ett tag sedan om jag hade lust att fotografera dom när de gifte sig. Jag kände att det var ett stort ansvar och en stor ÄRA att få göra detta. Bad dom att fundera på om de inte ville ha en proffsfotograf men de litade på mig :) mer nästan än vad jag gör själv. Jag har ganska höga krav på mig själv med det mesta.

Väldigt nervös var jag innan fotograferingen och vädret var inte det bästa om man säger så.... Vi skulle mötas i Vattenledningsparken. När jag kom dit ca 15 min innan vi skulle träffas började det duggregna. "ingen fara" tänkte jag. Efter en liten stund började regnet bli lite mer och mer och mer...... och strax efter kom Therese och Christer upp och då kom VÄRLDENS hagelskur! Jag har ALDRIG i mitt liv sett något liknande!
Vi fick snällt ställa in Vattenledningsparken och tänka om. Vi fotograferade i ett gammalt bilgarage i Jönköping och vi åkte till Åsabadet i Norrahammar för vädret var konstigt nog bättre utanför Jönköping...

Hoppas ni hade världens bästa dag igår Therese och Christer och STORT TACK att jag fick äran att fotografera er <3








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar