lördag 13 september 2014

En ära....

För ett tag sedan fick jag och Emil förfrågan av en av mina närmsta och äldsta vänner om vi ville vara vittne till deras vigsel!! Och självklart ville vi det. Hemligt skulle de vara också, de är bara vi 4a som vetat om det. De valde att göra en borglig vigsel, precis som ja och Emil gjorde. De hade samma tankar som oss ang kyrkobröllop. Jag älskar att gå på bröllop men jag vill inte själv stå i centrum, jag hade svettats och haft panik. 
Vi träffades upp i Huskvarna där vigsel var i Rådhuset. Efteråt åkte vi runt och tog kort på brudparet och sedan hem till oss där Emil och jag förberett en middag till oss. Oxfilé, karré, potatis med morötter och gorgonzolasås och till efterrätt glass, strössel, blåbär, maräng och chokladsås. 
Kvällen har bestått av många underbara skratt och ishockey plus fotboll ;)

Kristina och Johan! 

Jag önskar er all lycka och kärlek. Ni är helt fantastiska och jag är så stolt och lycklig att vi fick vara med er idag. 
Älskar dig gumman <3

Mer bilder kommer imorgon ..... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar