måndag 12 januari 2015

6 januari Sjöhult

Dagen innan vardagen satte igång igen bjöd mamma och pappa ut oss på middag. Eftersom de växlat mellan väderlekarna och att de varit minusgrader de sista så var det en perfekt is att åka på. Vi åkte ut tidigare för att hinna få ut så mycket av dagen som möjligt. Vi tillbringade mer än 2 timmar på isen.


Zeb började få kläm förra året på hur man åker men i slutet av säsongen bestämde han sig för att han INTE kunde åka. Men i år har han inte tjurat något och blivit duktigare desto mer han åker. Måns är lite för liten känner jag. Nästa vinter går de nog bättre att åka. Han och jag tog sparken på isen.













vi passade även på att pimpla i 15 min :) sen tröttnade barnen på att de inte fick något.....














Daniel, Elin, Elin och Karro kom ut efter vi varit på isen ett tag.








Jag bad Måns att se glad ut och detta blev minen 




Min bror med familj kom även dom ut på mat. Så vi var ett stort gäng som samlades och umgicks.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar