måndag 21 september 2015

Nojig mamma?!

Jag sa det till Emil innan Mille kom att jag kommer vara jätte nojig med att träffa "sjuka" människor. Ju äldreman blir desto visare blir man (eller nojig). Jag var även jätte noga med att inte träffa människor som var dåliga när jag var höggravid. 
En vanlig förkylning för en annan kan ju bli livshotande för lilla Mille. Han kan få RS-virus och behöva läggas in. Och kräksjuka ska vi inte ens prata om! 
Som jag säger till alla som har "lite" ont i halsen eller känner sig hängiga, de är inte mot någon person utan jag (vi) som är rädda om vårt barn. 
Jag skulle kunna göra vad som helst för mina pojkar! De är mitt allt! Ju äldre dom blir ju mer behöver man släppa taget om dom, men nu njuter jag av våran lilla knodd. Jag är överbeskyddande och de skäms jag inte för! Mille är liten och jag gör allt för han som jag gjort och gör för Zeb och Måns. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar