onsdag 19 september 2012

I söndags hade jag bokat in ridning på schemat på Vissmålen. Zeb var överlycklig, han sa " det är min häst och han heter kompis". När vi skulle åka hem sa han " ingen tar min häst va?"
Förklarade att han inte fått hästen utan bara lånat den. Men han ville inte riktigt ta in det och frågade senast idag om han inte skulle åka till sin häst :)
Roligt och spännande tyckte han att det var. 100 kr för 30 min var verkligen värt var enda krona! Och vi kommer att göra om det igen!


Min lille plutt Måns och jag hade 3 h egentid i tisdags när storebror var på dagis.

Fast jag vet inte om jag kan kalla honom min lille plutt längre... Han är inte så liten han fyller ju faktiskt 2 år i dec och det är sjukt hur fort tiden går. Men i mina ögon så kommer mina barn alltid vara mina små gullungar!!!
Rumpastumpa har jag hetat hela mitt liv av mamma och så farligt har de inte varit <3


herr bus

Fick mina nya glasögon igår och jag ÄLSKAR DOM... De är de skönaste glasögonen jag någonsin haft.

Mina gamla bågar som Måns fick för sig att sabba.
De är så tunga så det gick knappt använda dem för de blev så SNEA när jag bara hade en båge runt örat!! Jag fick göra en "egen" lagning och det funkade ganska så bra. Hittade en rulle snöre i lådan och trollade lite!!

Lite egobilder med mina nya bågar




Vill också bjuda på ett STORT LEENDE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar