tisdag 25 september 2012

Idag startade vi dagen med bad. Pojkarna hade ganska mycket skit bakom öronen ;)

Nu skjuter jag dig sa Zeb och det gjorde han. jag var ganska så blöt innan de badat klart

Måns han tröttnade på kameran och vände ryggen till. Så jag fick nöja mig med ett fint kort på hans lockar

Efter vi badat/duschat klart så åkte vi till min underbara faster Majvor och blev bortskämda. Frukost/fika, spelade spel, fick ett par fina snö öronhängen och lunch + choklad :)



Efter en underbar halvdag hos faster åkte vi till Willys och sen hämtade vi upp mormor på jobbet. Mamma berättade att BoConcept hade kursat och att de sålde ut allt i affären för 50%. Dit åkte vi såklart, Mamma köpte en fin vas till mig som har kostat 529kr.
Hittade även en lampa jag blev helt TOKKÄR i. Men jag tycker nog att 2200 kr är lite mycket för en lampa!

Zeb och mormor gick en långpromenad. Zeb cyklade på sin balanscykel och mamma motionerade.
De kom även hem med en kasse från Konsum med godis och tidning till Zeb :) Jag tror jag ska byta motionsform och köra på mammas ;)
Pappa kom även förbi efter jobbet så vi åt kvällsmat tillsammans, Tacogratäng. Pappa fyllde på frysen med morotskaka så jag lär RULLA FRAM!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar