lördag 12 april 2014

En vanlig lördag ;)

Emil och Benny drog till Västervik för att fiska. 
Jag kände för att åka till Ikea! Ringde Åsa och som tur var ville hon följa med oss :) barnen lekte på leklandet medans vi sprang omkring på Ikea! Hittade galgar, ljus, kaffemuggar och ritpapper.
Vi gjorde även varsitt stop på Lindex som såldeut kläder som förstörst, 70% rabatt på allt. Åsa hittade massor medans ja suckade över kön till kassan och tyckte att de sakerna ja funnit inte var värda att stå i kö för!!! 
Vi lunchade även på Ikea 119kr för mig och barnen, då fick de även varsin efterrätt!!! 
Påväg ut till mamma och pappa där nästa stop var frågade jag Zeb "är du trött?"
-nej de är jag inte!
Hm ja tror de va trötta!!! 
Måns och jag tog varsin soffa och slappade
Mamma, ja och Måns på cykel tog en promenad. Det är så skönt att få gå blad skogen och lite andra rundor än vad man gör hemma ...

Morfar och Zeb fiskade mört, 3 stycken blev det :)
BASTU och de var såååå skönt!
Barnen badade i sjön, men de gjorde INTE jag! Fy fan va kallt de var!!!


Bortskämd blir man alltid när man är hemma <3
Morfar och barnbarn spelar bajsspelet












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar