onsdag 13 maj 2015

Träning

Jag har försökt hålla igång hela graviditeten. I början fortsatte jag någorlunda likadant. Men nu är det styrketräning 1gång i veckan och jag försöker gå nån promenad i veckan. 
Styrketräningen består mest av arm och axelövningar. Planka och armhävningar fungerar ett tag till, sen har jag en rump och vadövning jag klarar av.
Promenader går jag gärna själv då mitt tempo är väldigt långsamt och väldigt varierande. Bland kan jag gå på hur bra som helst och vissa dagar känns det som om jag skulle behöva ringa Emil efter 1km.
Men jag är väldigt glad över att jag fortsatt träna och hålla igång. Har inte mått såhär bra när jag varit gravid de andra gångerna.. Även om jag mådde bra då med förutom illamående. 
6 månaders skillnad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar