fredag 1 maj 2015

ZEB 7 ÅR

Den 25 och 26 April hade vi tre olika kalas. Zeb har verkligen blivit rejält firad som alltid. Superfina presenter och trevligt sällskap.





26 april hade vi badkalas för Zeb på Norrahammarsbadet. Vi var 17 barn och om jag räknade rätt 15 vuxna. Det var fullt ös hela timman. Men det är verkligen värt varenda penning.
400kr för 1h bad och 45 min i ett pentry som man kan fika i efteråt.










27 april var det Zebs riktiga födelsedag. Han fick lägga sig lite senare kvällen innan så han skulle sova längre. Men icke min kl hade jag ställt alarmet på 7.30 men kl 5.20 var ungen uppe. Troligtvis väldigt förväntansfull vad dagen skulle ge.
kl 7.30 sjöng vi för honom vid frukostbordet, men ingen skönsång i sängen.




Han fick välja vad vi skulle göra. Han ville besöka 2 leksaksaffärer BR och Lekia. Han ville även äta lunch på Ikea. 
Och en större present han fick av oss var en större säng, den var vi även och inhandlade.
Vi hämtade upp min pappa på sjukhuset för att köra hem honom efter ett besök där. Hemma hos mormor och morfar fick vi fika. Barnen letade mask, spelade boul och fiskade (väldigt lite).
Zebs fotbollsträning började även denna dagen. Efter en timmas träning var han ganska trött och somnade gott i sin nya säng....

Kan inte fatta att våran lilla kille redan är 7 år. Det känns inte längesedan man var på förlossningen och man var förväntansfull vad det var för krabat i magen. Och vi fick världens finaste och goaste kille. Jag är så otroligt lycklig över att du är min och att jag får vara din mamma. 
älskar dig oändligt mycket



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar