fredag 26 juni 2015

Idag är det tre veckor sedan jag jobbade mitt sista arbetspass innan graviditetspenning och föräldraledighet. 
Sa till Emil igår att det gått snabbt med två veckor, sen började räkna! Men de är ju tre! Jag har redan varit hemma tre hela veckor!
Även om vädret inte varit det bästa så är det fantastiskt. Sovmorgon, vara med barnen, träffa kompisar och bara vila upp sig inför att bli trebarnsmamma. Idag är det 39 dagar kvar till bf.
Igår gjorde jag och barnen en utflykt till Ullared. Det var väldigt lite folk, vi var nere redan vid 8.15. Barnen kunde springa fritt i butiken och leka och jag kunde lugnt vanka fram bland gångarna.
Vi hittade det jag ville ha. Basbarnkläder, flaskor, nappar och filt till lillebror och underkläder till alla i familjen.
Barnen köpte leksaker. Vissa saker köpte jag och vissa onödiga (i mina ögon) fick de betala själva.
Kl 12 satt vi iallafall i bilen igen påväg hem och kl 14 var vi hemma igen <3














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar