söndag 29 maj 2011

Morsdag

Idag har det varit min dag :) Dagen började med frukost på sängen av mina pojkar. Sen så var det att åka till Forserum för att fira Emils mamma Anette på morsdag. Det blev super gott fika och massa bus med kusinerna.


Efter besöket hos Anette så åkte vi till mamma och pappa för att fira min mamma. Sirpa och kusinerna Elin och Daniel var också där. Sirpa hade hämtat en "grillbuffe" eller vad man vill kalla det. JÄTTE GOTT va det. Sen hade mamma bakat jordgubbstårta.


Jag och barnen var kvar till sist som alltid !! Zeb fick busa till att stupade... Han var bara att sätta honom i bilbarnstolen så sov han. Vi får se hur denna natten blir eftersom han somnade 18.10.


Min dag har varit toppen, hoppas din också varit det!


Mina kalas fina pojkar!


BUS BUS BUS!!!!














Min favorit tårta och har varit sen ja va liten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar