lördag 7 januari 2012

Duplo köp på blocket




Igår när jag satt och surfade på kvällen så hittade jag en annons på blocket. Det var massa duplo. Zeb har massa byggklossar men inte bilar, djur och gubbar. Tänkte att de är väl redan sålt men man kan ju alltid skicka ett sms och fråga. Och det var kvar!!! Paxade detta tills idag så barnen och ja tog oss en åktur och hämtade duplot kl 10 i Huskvarna. Det var en stor Ullareds plastpåse helt fylld!  Båda barnen har bara älskat det och lekt med det nästan hela dagen!




500kr för allt detta fina Duplo!!! Fynd kallar jag det!
Efter vi hämtat duplot så tog vi oss till Intersport på A6. Emil fyller år den 10 jan och han behöver nya inneskor till fotbollen. Självklart måste ja shoppa NYA till honom. De blev ett par Adidas skor, neon gula (syns tyvärr inte på bilden). Han fick dom idag lite innan han fyller 32 år, men bara för att han ska kunna ha dom i morgon när han tränar. Och ifall de var fel storlek. Men de passade bra :)
Efter vi varit på Intersport åkte vi till min faster Majvor och hennes man Kenneth i Bankeryd för en fika. Zeb var glad för mormor och morfar kom också dit.
I eftermiddag har barnen badat, ja har bakat tårta nr 2 inför kalas nr 2. Emil håller på att sätta passbitar i köket....

Denna annonsen hittade jag också på blocket. Jag hade LÄTT kunnat åka och hämta mig en lite minigris. De är ju så underbart SÖTA!!! Men jag tror Emil hade satt stop för det... *hahaha*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar