söndag 8 januari 2012

kalas nr 2

Idag var det dax för kalas nr 2. Min sida. Så Zeb och jag gjorde iordning tårta nr 2. Banan och jordgubbar  imellan och vindruvor och kiwi ovanpå. Har köpt söta små flygplan att sätta ljus i på Willys på A6. Idag blev det ett rosa flygplan...



Vilka som kom och firade Emil och Måns var. Mamma, pappa, janne min bror och hans flickvän Monika. Faster Majvor med hennes man Kenneth.
Jag gjorde även 2 stycken pajer på fm idag som vi åt till lunch. De var gott. Men får tacka mamma och pappa som tog barnen och åkte till Stadsparken innan kalaset så man hann fixa allt ...


Zeb fick hjälpa lillebror att blåsa ut ljuset på tårtan

Klet och klabb idag igen....

Denna blicken har Måns alltid innan han gör sitt "anfall" på bordet och försöker få tag på allt han når.

Emil fotade även mig idag. Glad man ser ut!!!!

Vi passade Eddie en liten stund i em/kväll. Barnen har lekt med duplo, tågbanan, spelat innebandy och ätit godis och pizza :)


Här sitter de 3 busarna och mumsar i sig bilar. Mysigt och roligt :)


Helt slut efter allt stök denna dagen så nu sitter jag själv i soffan. Emil tränar, Zeb kollar på film i sin säng och Måns sover.. LJUVLIGT!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar