onsdag 27 november 2013

Vissa dagar.....

Ja vissa dagar borde man inte gå upp ur sängen. Idag kändes lite som en sådan dag, iallafall på förmiddagen. 
Skulle lämna ungarna på dagis 8.30 för de allmänna förskoletimmarna eftersom våra barn inte går så ofta. Kom 5 min sent så säger en fröken "där är ni trodde ni missat de idag". Då tänkte jag "oj är ja så sen" kollar på klockan och konstaterar att jag inte är det. Tänker inte mer på det, går och lämnar Måns och sedan tar ja min vagn och börjar gå mot grinden för att gå hemåt. Då ropar en annan fröken " de sitter där inne och väntar på dig". Åh då kommer ja på att jag hade ett möte kl 8.30 med Zebs kontakt person på dagis och specialpedagogen från Tenhultsskolan!! Jätte pinsamt!!!! 
Efter en timmas möte går ja hem och får äntligen äta frukost :) hemma så sitter ja i telefonkö 45-50 min för att boka in barnen till simskola till våren. Precis när jag lägger på luren så knackar de på dörren. Ja öppnar " hej vi hade bokat in en tid för byte av eran vattenmätare" mitt svar "öhhhh öhhhh ja just de det hade vi". Haha det minns ja inte alls!! 

Resten av dagen
Lunch på Burger King med Therese och barnen

Simskola

Hem och fika/tjöta/leka med Therese och barnen

Bamsegympa för Zeb

Hem byta om till träningskläder och hämta Emil och Måns

Tillbaka till Bamsegympan för att "klä ut mig till Bamse" och hälsa på barnen

Ja och Jenny åker och tränar på Berga
Löpbandet 30 min lutning 8-12% och hastighet 5-6km/h. Sista 5 min löpning på hastighet 11,5-14km/h och inget lutning på bandet. Ja har svårt att hålla mig ifrån att inte springa :)
Styrketränar bröst, armar, vader, ben. Sista övningen planka 1min * 3 

Och ikväll bokade vi resa till Turkiet, tror ja kommer sova gott inatt <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar