lördag 25 oktober 2014

Tisdagen 7 Oktober TURKIET

Sista hela dagen i Turkiet gick vi till marknaden i närheten. Det var kläder, väskor, smycken och frukt/grönsaker och fisk. Det tog ca 15 min att gå till marknaden. Men jag älskar att gå och kolla på alla hus och moskeer. Och alla växtlighet som finns där. Det är häftigt att se den lilla vindruvsstammen som klättrar sig ända upp till taket och blir hur stor som helt!!! Och de gigantiska bladen som finns på träden. Kaktusarna med blommorna, säg vad jag inte älskar :)




Den här mannen köpte vi tröjor av förra året. Trevligaste turken någonsin!!!

MASSOR AV LEKSAKER!!!





Helt annan kvalité på frukten och grönsakerna än här hemma. Det smakade ljuvligt!!!




Zeb och Måns var så upptagna med att gå och kolla på alla fiskarna så de missade de tama fåglarna som satt och tittade.










Min hunk MIN make :)













Sista kvällen njöt vi in i de sista av solen på balkongen....Man längtar tillbaka.............


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar