lördag 8 augusti 2015

Aktiv...

Var hos barnmorska igår och om det hade hjälpt att vara aktiv sa hon så hade vi haft våran bebis. Jag har försökt ta det lugnt och vila som de rekommenderat men efter bf datumet så känner jag mig jätte less på att slappa och ligga i soffan.
I torsdags plockade vi blåbär med min kusin Elin i skogen. Hade lite ont i ryggen efteråt men det tror jag man nästan hade haft ändå. Vi var en heldag i tisdags i Gränna. Igår cyklade vi ca 2,5 km med båda barnen, satte kantstenar hos min moster. På kvällen när Emil spelade match i Gränna passade vi på att följa med och bada och äta glass i hamnen. 

Jag förstår verkligen varför de säger att man ska vila men om ja nu inte är trött och ja känner jag har krafter så tänker ja fortsätta göra mina mini aktiviteter.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar