onsdag 12 augusti 2015

V41!!!!!!

Graviditetsvecka 42

Om bebisen fortfarande efter 42 veckor inte vill komma ut brukar man försöka stimulera kroppen att sätta igång förlossningen för att inte riskera bebisens hälsa. Många upplever det som väldigt jobbigt och frusterande när bebisen inte vill komma ut, men det är bara att komma ihåg att ni ska få träffa den lilla nya familjemedlemmen vilken dag som helst nu - håll ut!


Jätte roligt att hålla ut! Men nu är vi iallafall i v 41+0. Så jag hoppas innerligt att denna veckan som är kvar går fort. Jag börjar tröttna på alla frågningar och "nämen har du inte fått än". Jag förstår att alla är nyfikna men för mig är det ren frustration just nu. 
Jag är inte super social eller på hugget. Det är inte emot någon utan jag vill bara ha våran lilla skitunge.... 

Och jag vill börja träna och få tillbaka min kropp.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar