onsdag 16 december 2015

Fyra månader

I hela fyra månader har vi varit trebarns föräldrar. Zeb och Måns har en lillebror, och inget kan vara bättre. Ja jag får betydligt mindre sömn, mindre egentid till träning och väldigt mycket mindre pengar. 
Men vad får jag ?! Jag får vara hemma och njuta av alla tre, jag kan vara med på allt, jag får kärlek och jag har tiden till mina barn! 

Det är mycket med skola, dagis, Bvc, simskola, funkykids, innebandy, fotboll och kidsvolley. Och eftersom inte Zeb går på fritids känner jag att jag måste stimulera hans lekbehov med kompisar och att han kan knyta ett nätverk med kompisar. Så ofta jag har tid och ork tar vi med kompisar hem från skolan.

Vet ni vad!? Jag är så glad över att vi skaffade ett barn till! En till att älska och att få vara hemma en gång till nu när de andra är stora! Tre ja tre barn är helt perfekt för våran lilla familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar