tisdag 21 juni 2011

händer ju inget speciellt...

Elin du får skylla dig själv att du hamnade här :) du skulle aldrig visat mig denna app. :) Åh vad skoj vi har haft åt detta. Ja har många mer bilder men vissa kanske inte uppskattar att ja lägger ut det på bloggen. Men min egna "stora" familj ska vara med... Emil är sååå ursnygg!





Svullo 1 och 2





Svullos barn... ha ha ha även nu är dom söta. Måns och Zeb





Jag håller i min träning. Onsdagar så är det step styrka på Berga och sen så har ja lyckats springa 2 ggr nu. Hade step på måndagar men det passet togs bort så då behövde ja hitta något nytt, åh då blev det att springa istället. Det funkade bättre denna veckan än vad det gjorde förra. 1,5 min snabbare också :)





Våra underbara ungar. Zeb han älskar att stå på "händer". Men som sagt han står mer på huvudet istället och tar hjälp med fötterna på armstödet hela tiden. Måns han älskar att kolla på alla hyss storebror hittar på och skrattar alltid lika gott varje gång. Det är bra underhållning.


Men det blir väl inte lika sött när han blir så stor så han kan härmar Zeb. Men det är ett senare problem......




Idag har jag redan gjort en JÄTTE kastrull med ärtsoppa till ikväll. Det blir lite "familjekväll" mitt i veckan. Ska steka lite pannkakor snart för ja kan inte tänka mig att Zeb kommer att äta ärtsoppa.




Annars händer liksom inte så mycket. Det är den vanliga vardagen som vanligt. Handla, städa, laga mat och passa barnen. Och ja kan lova att jag är sysselsatt på dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar