onsdag 6 juli 2011

Hälsar på 5KILOKÄRLEK


Idag så gjorde jag och Tina en tripp till Anna som har 5KiloKärlek
Jag skulle hämta hem min Tilda Ängel som jag beställt. Och ja är jätte nöjd!!! Hon sitter fint här hemma !! Tina har tidigare inte beställt från Anna men de gjorde hon idag :) Jätte fina smycken kommer det att bli. Och vi fick med oss lite hem också. Tog lite bilder som ja lägger upp här. Och nej ja har inte köpt allt. Ja köpte några änglar idag och beställde en silver hjärta...

Ett super fint armband

Söta ringar

Annas arbetsplats. Vi rörde nog till det lite för henne efter allt letande efter pärlor som vi ville ha :)

Tina och Anna sitter och kollar på hur Tina vill ha sina änglar. Hon var lite velig :) hihihi



Min lilla shoppingpåse :)

Min påse och Annas smycken

Lite pärlor

Armbandet var toppen fint på...

En glad och nöjd Tina



Leo (Tinas son) var inte lika imponerad av att kolla på smycken. Mer av intresse var att hälla ut dom och hitta sånt man inte får ha :)

Lila pärlor



Måns var inte lika glad hela tiden.... Men på bild blev han jätte glad

Jag och Måns

Såhär fin blev min lilla ängel



Dessa smyckes änglar beställde ja idag





Tack Anna för detta besöket vi ses om 2v igen :)

1 kommentar:

  1. Tack själva!
    Det är superkul att få lite besök då och då !
    Silverhjärtanen är beställda, kommer troligtvis redan i morgon eller på fredag!

    SvaraRadera