torsdag 7 juli 2011





Idag åkte kameran fram igen. Den är nog framme varje dag :) Zeb blev inte med på så många kort tyvärr. Han vill inte vara med på kort numera, men idag så har han åkt till mormor och morfar och ska sova där inatt. Jag skulle hjälpa Anna med att ta ett kort på en ängel som ja köpt av henne så passade jag på att fota Måns också.





Zeb blev med på en bild. Efter jag hämtat honom hos Cathrine så ville han bada när han kom hem. Det var varmt att vara ute och gå. KLIBBIGT är nog rätt ord... Så både Zeb och Måns tog sig ett dopp i varsin balja i trädgården..



Lille Måns sitter lite grann. Händerna upp i luften så får man fin fin balans !!
















Har köpt mig ett par nya fina löparskor idag. Jag tyckte de va super sköna. Va bra det är att handla på Intersport, de hjälpte mig att få rätt sko. Fick springa på ett löpband som de filmade mina fötter för att se hur jag landar och vrider foten. Därefter kan dom se hurdan sko jag ska köpa. Jag hade en bra fot och sprang så som man ska göra :)

Detta är en av de bilderna jag skickade iväg till Anna som har 5KiloKärlek



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar