måndag 18 juli 2011

Måndag ....

Nu har denna dag också gått. Vi var på loppis idag igen på Uppegården och Zeb fick rida hästen igen :) ja hittade bara denna bok allt annat va ju bara skräp!!! De är synd att de inte rensar efter ett par dagar och byter ut grejorna! 5 kr gav ja i alla fall. Har läst boken innan och fått för mig att ja älskade den. Återstår att se!!!





På eftermiddagen har vi haft mycket besök. Sirpa och Elin va här och hämtade resväskor inför deras resa. Vi ska vara katt vakt 1 vecka. Ska bli mysigt!!
Ja tog en tripp till Willys för att handla mat till grabbarna som ska slita med taket. Johan, Andy, David och Fia med barnen har även varit på besök.
Ja tränade StepStyrka på Berga. De sista ja gjorde nu innan ja la mig de var att göra i ordning portergrytan tills i morgon... Full rulle hela dagen men de älskar ja :)

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Den är så bra, jag har läst den och jag älskade den iaf =)

    Alla hennes böcker är för övrigt väldigt bra =)

    SvaraRadera
  2. Ja jag minns den som väldigt bra. Ska bli roligt att läsa den igen. Tappade bort min bok och har letat lite grann efter en ny. Så 5 kr var billigt :)

    SvaraRadera