söndag 3 juli 2011

ULLARED !!!!!!!




Idag så åkte ja, Erika och Annie till Ullared. Kl 5 ringde klockan, efter typ 4,5 h sömn så va det förvånansvärt lätt att gå upp. Men ja kan lova att ögonen kliar och är tunga nu! Vi var duktiga och var redan framme kl 7,45.


Jag har fyndat idag eller vad man vill kalla det. Emil kallar nog inte det att fynd även om han inte misstycker mitt shoppande. Man kan ju inte fynda när man slösar pengar menar han, då ska man ju inte köpa något alls :)


Jag hittade 2 stycken SUPER FINA ljuslyktor. Tycker jag i alla fall.


99kr kostade den runda och huset kostade ca70kr





Bolero 119kr





Rosa SVEA tunika 349kr och en vit kofta 119kr





En klänning med en rosett 149 kr och en blommig klänning 139 kr


HABO penslar så vi kan måla ännu mera :)




Zeb fick leksaksfiskespö. Det är magneter på fiskarna och på linan så det är enkelt och roligt att fiska. Nu kan han äntligen låta pappas spö vara, ELLER??????


Lite smått och gott. Tvättsvampar, pysselbok, kalsonger, strumpr, pyjamas, deo .............


Hittade den nya färgen på BRIO bilen. Den svarta bilen har ju blivit ersatt med denna blå. Super fin. Både Måns och Zeb fick varsin..


Här är alla Zebs bilar.


Zeb älskar bussar och tjatar om bussar så det va ju självklart att ja var tvungen att köpa denna till honom...




Hepp nu ska ja sätta ner min rumpa i soffan och tänker inte lyfta den på ett tag!!!!!!!!!!


2 kommentarer:

  1. Huset blev superfint med ljus i. Lovely!

    SvaraRadera
  2. Jag blev jätte nöjd. Blev Theo glad för sina saker han fick? Zeb har fiskat hela kvällen!!!! Kram

    SvaraRadera