fredag 30 september 2011

5KILOKÄRLEK smyckesparty!!!

Jag min DUMMA nöt laddade batteriet till kameran och la undan de i ett skåp. Men tänkte att ja tar fram den när alla är här. Men va glömde ja!?!?!!! JO KAMERAN! Den kommer ja på när Anna ska åka. De är ju lite sent. Men ni får nöja er med lite bilder på mina smycken som är från Anna.
Ovanför så är de hennes färggranna kulhalsband som finns i många underbara färger. Mina egna favoriter är ju rosa, svart och silver... Finns ju lila, grön, turkos med mera.....

Änglar som är Annas "grej".. De fanns MASSOR på smyckes partyt. Tror nästan alla köpte varsin. Men hur kan man motstå???

Mitt nya hjärta där det står " det bor två änglar i mitt rum" Anna fick denna idee från en låt. Tror i låten så sjunger dom " det bor en ängel i mitt rum". Men eftersom ja har två underbara barn så har ja ju två :)

ÄLSKAR !!!

En av mina favoriter. Godis armbandet. 50 kr.. Älskar att ja det till mina svarta kläder.. De livar upp och man ser inte så tråkig ut

Läderarmband ca 150 kr med valfri text. Jag tog uttycket "I LOVE YOU TO THE MOON AND BACK"

Åh sötaste Anna har sett mig snegla efter denna varje gång ja är hos henne. Så nu fick ja denna URSÖTA katt av henne som hon sytt.. TACK SNÄLLA ANNA!!!
Jag kommer alltid vara dig trogen smyckesköpare!!


Ja med mitt nya halsband.. Tyvärr så gör ja mig inte på bild så bra,  men men.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar