tisdag 6 september 2011

mitt ögonbryn

Jag ska berätta vad ja gjorde för ca 2 veckor sedan.
Jag tycker inte det är roligt att plocka mina ögonbryn. De gör ont, de är tråkigt, får ej bort alla strån som man vill ha bort (speciellt de små hårstråna på sidan). Ja ni förstår de är inte skoj.
Så ja har någon gång innan rakat bort mina små hårstrån lite försiktigt. Och ja det har funkat bra. Men denna gången så körde ja lite försiktigt utan spegel :/ Tyckte ja hade en bra känsla i det hela och de kändes bra. Efter sen så tittade ja väl inte jätte noga i spegeln, och ja hade inga linser på mig. Utan lite senare sen så tyckte ja att ja såg lite konstig ut.... När ja kollar närmare så ser ja att ja rakat bort ALLT utan 3 ynka hårstrån. OPS!!!!!!!!!!!!!! MÅLA MÅLA MÅLA med en ögonbrynspenna har det fått bli de sista veckorna.
Emil söta sa det " trodde de skulle vara så " :) ha ha ha !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar