onsdag 14 september 2011

förkylning påväg?

Nej DEN som gett mig min förkylning kan gott och väl ta tillbaka den. För ja vill inte ha den. Tack för gåvan men NEJ TACK!!!!!!!!!!!!!!!

Idag så är Zeb pigg och kry det va han igår också. Idag har vi slappat pga det dåliga vädret och varit ute och cycklat en liten sväng. Eller Zeb har cycklat och ja har gått med vagnen.
Idag blir det STEP träning, ja ska fan me träna även om näsan rinner. Jag ska trotsa allt. Tror dock inte det kommer bli den bästa passet ja gjort men då får ja i alla fall röra på mig.

Anna 5KiloKärlek och jag har lite planer på gång.. Skoj skoj.... Skriver mer om detta senare i veckan.

Man är så dum och läser alla artiklar som Stefan Liv. Hur de dividerar om de är den mänskliga faktorn som orsakat olyckan eller om det är annat. Men vad hjälper det? Stefan kommer inte tillbaka för det. Tyvärr finns sorgen kvar hos nära och kära och ja tror inte det blir bättre av alla skriverier.

Kollade på Expressens hemsida och såg Årets MAMA 2011. Så fick man tårar i ögonen. Jag kom ihåg förra årets vinnare Linda som fick cancer som lämnade jorden den 29 Mars 2011. Det är hemskt hur vissa familjer splittras och all sorg och saknad som blir. Vissa av barnen som är så små som inte kommer ha egna minnen av mamma utan får kolla på foton.

Va munter ja är idag va!?! Ibland så har man sådana här dagar som man tänker för mycket. Men de är också dom dagarna man inser att man har sådan JÄVLA tur. Jag har världens finaste familj




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar