lördag 14 april 2012

KAPPAHL dag den 12/4 och Lördag

I Torsdags den 12 April var det KAPPAHL dag. Alla medlemmar hade 30% rabatt på allt. Det var man ju tvungen att åka in och kolla. Det slutade med att det blev nya solglasögon och en jacka till Zeb. Måns han fick ju nyss en jacka från KAPPAHL så han fick inget.
Zeb diggade i alla fall sina nya bågar!

Barnen gräver i mina rabatter och vattnar jorden... Finns inga växer där ÄN!

Vatten vatten fattar inte hur roligt det är!? Men de sysselsatte sig i ca 1h med att BARA hälla vatten. Det gillar vi :)


Idag Lördag så har det varit Funky Kids avslutning för Zeb. Efter han dansat färdigt så åkte vi hem så grävde Emil och Zeb efter mask i trädgården. Masken skulle han ha till att fiska med i Sjöhult. Mormor och morfar kom 11.45 och hämtade Zeb som ska bli bortskämd igen... Ja blev också lite bortskämd idag, jag fick blommor av mamma <3
Emil och Eric drog iväg och fiskade så det blev bara jag och min lilla huligan här hemma. Vi har gått en promenad, tvättad barnvagnarna i trädgården och nu sover Måns. Jag passar på att sitta här och skriva och dricka en kopp tee innan han vaknar igen.
Ikväll så tror jag att vi ska ut och äta på AQUA om inte det blir ändrade planer.


Måns provade storebrors fina bågar

Zebs nya glasögon och jacka

Jag frågade Zeb innan jag lämnade honom hos Cathrine vilken färg han ville ha på jackan. "Röd jacka" sa han. Sen efter en stund "Mamma en blå, svart och vit jacka också och lite rosa".. Hmmm det var lite svårt att få med alla önskemål. Det rosa försökte jag inte ens behaga men han fick 3 av 5 färger i alla fall!! Ja eller det är ju lite svart i jackan också då 4 av 5 färger :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar