måndag 30 april 2012

SOOOL!!!!!!!!!!

Hur skönt är det inte nu när man känner att sommaren närmar sig? Eller ska man skriva att våren verkligen börjar komma! Båda delarna är såå välkomna!

Idag har jag jobbar och sen så har jag tillbringat min tid UTE! Mamma och barnen tog en promenad runt Målen så jag gick och mötte dem när jag kom hem. Sen så har jag planterat mina tomatplantor i större krukor.
Sork JÄVELN har ätit upp ett av våra träd så nu blir det att åka och köpa ett nytt. Frågan är om man ska ta ett päron, plommon eller körsbärsträf! Tror jag vill ha ett päron träd..

I morgon är det sista kalaset med Mamma, Pappa, min bror Janne och hans flickvän Monica, min faster Majvor och hennes man Kenneth. Hoppas vi kan sitta ute och äta. Solen SNÄLLA KOM FRAM I MORGON MED!!!!
JAG ÄLSKAR DIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar