tisdag 29 maj 2012

Igår så lekte jag och Zeb i lekparken. Peter Pan och Kampen Krok. Jag var så Krok och skulle jaga Zeb som var Peter. Jag kan säga att Peter Pan vann :) fick inte till en bra bild, men ja kan säga att fläskläppen var snygg!

Mitt Rosenträd. Jag trodde detta lilla träd dog i vinter. Slängde det på komposten och sen efter 1,5 mån så ser man att DEN LEVER! Jag hade klippt ner alla grenar men det växer och frodas fint. Och nu står det i en kruka på baksidan.

Jag tror Emil ångrar att vi gödde gräsmattan. Han får klippa gräset efter 2-3 dagar och då är det LÅNGT! Nästa år Emil lovar ja att det lir en självgående :)


I år blir det mycket smukltron och jordgubbar. Fick fina plantor av min älskade moster som tagit sig väldigt bra.



Plockar blommor <3


Sådana här blå/lila blommot tittar upp lite här och var i gräsmattan



Plommonträdet har tagit sig bra!


äckliga flugor har även kommit med denna underbara värme......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar