måndag 7 maj 2012

seg i kroppen

I helgen var det 2 jobbar nätter. På söndagen måste jag erkänna att jag inte var mänsklig!! Hela familjen var ute och gick en sväng och vi hälsade även på Benny. När vi kom hem så hade jag ångest över att jag bara sovit och suttit nästan hela helgen. Så jag bestämde mig att ut och springa. Trodde ärligt talat att jag skulle dö eller svimma. Det var en av mina värsta rundor hittills. Men jag sprang bara 30 sek sämre än vad jag brukar så jag kämpade på bra ändå...Isa "tvingade" med mig på BodyStep idag och de kändes att man fortfarande var seg i kroppen. Får bli lite vila i veckan och sen en ny löpartur i helgen.

INNAN
Klippte båda barnen i torsdags. Måns var nog största förändringen. Lockarna åkte av! Han blev mer "pojk" med lite kortare hår men jag ÄLSKAR hans lockar! Kanske att han får spara ut dem igen. Får passa på medans han är liten sen lär jag inte få bestämma mer när han är stor.

EFTER



Ang dagiset så går det mycket bättre, Han är fortfarande ledsen när vi lämnar, men han slutar gråta ganska fort och han leker jätte bra säger dom. Känns ganska skönt att höra det för man mår inte bra i "mamma hjärtat" att lämna över sitt gråtande barn och bara gå. Men jag brukar alltid ringa efter ca 1,5 h för att höra hur det går :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar