fredag 4 maj 2012

jobbar helg

Kollade igenom massa bilder och hittade några bilder som jag kan visa. En sommar när ja och Emil + 2 vänner till var i Västervik och fiskade fick jag napp och var överlycklig tills jag såg gäddan. Gäddpest hade gäddan jag fick. Den var skit äcklig och det droppade blod ut bölderna...

Mitt livs kärlek <3 finns ingen bättre man

Jag och Zeb när han är 1 år och 4 månader som Måns är nu. Syskonlika är dom inte!!!


Måns bus

Ja och Zeb förra året

Ibland så kan man känna sig trött, sliten och irriterad. Men det finns inget bättre än mina barn. Jag älskar dom över allt annat och skulle göra ALLT för dem..!!

Zeb och Måns i samma ålder. Det är fränt att man fått en unge som är blond, blåögd och spikrakt hår. Den andra är brunett, brunögd och lockigt hår :) OM man skulle skaffa en 3e hur skulle den se ut ???


Bråkar och myser allt går i vågor under dagarna. Här tittar de på film tillsammans i Zebs säng innan det är dags att sova ...

I helgen kommer det inte hända mycket. Jag jobbar nätter så Emil och barnen får roa sig själva.
Ha de gött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar