tisdag 5 juni 2012

bilder

I veckan när jag skulle jobba natt så mötte jag en vacker solnedgång påväg till jobbet. Var bara tvungen att ta ett kort. Det fanns inga andra bilar på vägen så jag körde väldigt LÅNGSAMT om någon undrar! :)

Mitt <3 och jag i sommar har vi varit ihop i 8 år och gifta 2 år

Jag springer en runda i Tenhult på 3,5 km. Tiden ser jätte långsam ut men jag lovar att det knappt är en enda plan sträcka. Mest är det bara uppför. Jag är jätte nöjd med tiden. Men tider är ju till för att förbättra hela tiden och det strävar jag efter!

Köpte en ny tröja på VeraModa i helgen när det var massa erbjudanden. 144 kr kostade denna


I morgon ska vi få fika besök av Jocke och Åsa + barnen. Ska shoppa loss på Cheapy. Inredning till förrådet nere i källaren. Och på kvällen är det jobbet som kallar.
Ska även ställa klockan så jag hinner med en löpar runda på morgonen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar