lördag 16 juni 2012

Panto-3

Panto-3 ger ökad blodcirkulation och näringstillförsel vid roten. Hår och naglar växer med en friskare och vackrare kvalitet. Panto-3 är ett jästfritt tillskott av mineraler, vitaminer, örter och aminosyror.
Jag kände att jag ville testa och se om det funkar. Har nu ätit dem i 5 dagar så jag återkommer med mina åsikter. Jag har tappat MÄNGDER av mitt tunna hår så om detta hjälper så blir ja mer än lycklig!
I life butiken sa hon att ja ska testa att äta det i 3-6 månader. Och det ger inget resultat i det håret som jag har utan i det som växer ut. Håret växer ca 1 cm per månad så det tar nog ett tag innan resultatet visar sig :) Eller ja märker ju om jag tappar mindre hår innan men om det blir friskare och finare det återstår att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar