lördag 16 juni 2012

jobbar helg

denna helgen är min jobbar helg så det händer inte överdrivet mycket. Min mamma och Emils mamma fyllde båda år den 13 juni. Igår så firade vi Anette (Emils mamma) och Emils lillasyster Olivia gick ut 9an. Tyvärr hann ja inte vara med så länge men det var trevligt.
I morgon så ska vi fira min mamma. Zeb är redan där ute. Mamma och pappa hämtade honom i eftermiddags. Han har det bra för han hinner INTE prata med mig i telefonen. Det är ju roligare att fiska, hjälpa morfar att snickra och basta med mormor.

I onsdags var vi ute och gav mamma blommor och paket ja och barnen.

Zeb hittade en fin snäcka

Den nya bryggan blir mer än perfekt!


Måns gjorde bubblor och sen så försökte han ta sönder dom. Det gick sådär men han hade roligt och det är väl det som räknas?



Tack för mig och trevlig helg !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar