torsdag 21 juni 2012

hur skönt kan de bli?

Nu har man fått känna på sommarvärmen i 2 dagar och det tackar man för. Hoppas det kommer MÅNGA mer av dessa.
Efter att ha jobbat natt så måste man sova. Kl 12 idag gick ja upp, super trött men jag vill kunna sova i vettig tid ikväll så då är det bara att gå upp!
Emil besiktade våran Saab idag och den gick igenom !! JIPPI!!! Jag kan ärligt säga att vi trodde att vi skulle få ombesiktning på den, men man bockar och bugar och kör gladeligen 1 år till i Saaben :)
Jag och pojkarna åkte till stan för att handla godis och hyra film. Det blev 2 påsar godis och 3 filmer.
Alvin och gänget 3
En Dag
Hamilton
När vi kom hem så var det en fyrbent liten vän som väntade på oss. En som grymtade och visade tänderna av lycka <3

Charlie, Zeb, Måns och jag har slappat och lekt i trädgården innan det var dax för pizza, film och godis :) Ja vi har gottat oss en del ! Man får ju skämma bort dem när Emil och Benny är iväg på gösafiske.



När jag inte kastade bollen tillräckligt fort så skällde han på mig Charlie











Osams är de dagligen men ibland så kommer det stunder när det är helt underbart att se syskonkärleken imellan bröderna <3
en puss i pannan på lillebror


grisörat är gott att tugga på i solen





Har varit en underbar dag. Synd bara att det ska bli sämre väder i morgon alla redan.
Men jag önskar alla en glad midsommar och sköt om er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar