söndag 22 februari 2015

Nu kommer ett sånt där djupt inlägg. 
Jag tycker man ska stanna upp och se vad man har och vara tacksam för det man har. 
Jag är tacksam för min livskärlek Emil, våra underbara barn, att jag får vara gravid igen, att vi är friska, att jag har ett jobb jag trivs med, att jag har ett hus jag känner mig hemma i, min underbara familj och vänner. Och mycket annat! 
Man gnäller och lägger mycket onödig energi på skitsaker! Sånt som egentligen inte är något. Va gör de om de är lite skitigt hemma, att jag fick skotta snö 15 min innan jobbet, om barnen har samma tröja en hel vecka, om ja inte hinner tvätta håret, om någon inte svarar på mitt sms eller samtal, eller att jag inte får sova en hel natt för två UNDERBARA ungar sovit i mitten av sängen!!!

Jag ska försöka tänka mer på att leva i nuet för imorgon kan de vara försent! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar