torsdag 1 december 2011

Smyckesparty hemma hos mig

Nu har det varit mycket tjat om smyckesparty. Men jag har haft 2 stycken nu på kort tid. Det är Anna från http://5kilokarlek.wordpress.com/ 
Det var drop-in mellan 18-20.30 va det tänkt men Anna kom härifrån 21.45 :) De som kom beställde en del, många julklappar blev det.
Jenny kom först med sina döttrar Ella och Evelina. Älskade vän tusen tack för min fina stora MUFFINS som ja fick av dig och att du bakade kakan till i tisdags. Du är guld värd!




Anna har dukat upp med alla sina smycken och vetehjärtan




Isa och Sanna


Tina, Jenny, Isa; Sanna och Anna

Tina, Åsa och Jenny


Linda, Rebecca, Tina och Åsa funderar och funderar.



Det blev lite tjejkväll av det hela också. Jätte mysigt! Kolla på smycken och tjöta de är en bra kombination...
Jag tror alla var nöjd med kvällen och de flesta fick de dom ville ha. Jag var nöjd och tyckte det var en toppen kväll.
Tack alla som kom!

Jag denna kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar