fredag 23 december 2011

Vadå julefrid?




Ja just de julefrid!!! De existerar inte i detta hus än. Stress däremot finns det massor av! Har fan inte suttit ner på hela kvällen först nu. Emil och ja har sprungit som två yra hönor här hemma. Allt har ju krånglat också. Påminn mig att ja ska börja i god tid nästa år!!! Men nu tror ja att vi har läget under kontroll ;)
Granen är fin med alla paket under. Maten som ja ska göra är så gott som klar. Städningen är färdig.


Paket... Underbara paket!!!



Denna tomtemor hade alltid min farmor framme vid julen. Och ja fick ärva den. Den är mig varmt om hjärtat. Jag älskar den!!!


Nu ska ja njuta i soffan med mitt vin och after eight.
God Jul på er!! Kanske och bara ett kanske att de kan komma ett blogg inlägg annars blir de på måndag <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar