onsdag 30 juli 2014

Shopping

Idag åkte ja, Måns och Malin in till stan för att shoppa. Ikea blev första stoppet. Vi handlade ljus, blomma till Emma och Benny och åt lunch. 
Efteråt blev de lite jakt efter skolsaker som Zeb behövde. Ny väska och skor.
Innan vi drog hem blev det ett sista stop på Willys och Apoteket. 
Stadium 199kr
HM 50kr
Din Sko 249kr

Nytt doftljus på Ikea med polkadoft! Det luktar ljuvligt!!! 

Jag stukade min fot för ca 2v sedan. Det vill inte riktigt ge med sig. Jag har inte ont när ja går/springer framåt det är sidorörelserna jag har problem med! 
Emil tejpade min fot och det gick väldigt bra att styrketräna idag! Idag hade ja även sällskap på gymmet av Malin. Roligt att inte vara själv jämt. Hoppas det blir fler ggr :)
Jag är envis och vill inte slappa och ta det lugnt. Jag mår inte bra av att sitta och slöa. Jag mår bara sämre av det. Varför sätta sig i soffan kl 18-19 tiden när man kan göra det kl 21-22 istället och känna sig trött och duktig. 

Emma och Benny fick sitt drömhus idag äntligen!! Grattis! Vi har ju redan tjuvkikat och det kommer bli jätte fint. Jag passade på att gosa med Ebbot när vi ändå besökte. Det är ju så underbart med detta lilla knytet. Han är så söt och snäll <3 i alla fall när vi träffar honom ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar