torsdag 24 juli 2014

underbara dagar

Igår åkte vi ut till Sjöhult igen. Man får njuta av det fina vädret medans de är framme. Vi sov även över för vi skulle lämna in volvon på service på Nybergsbil kl 7 idag, och mamma var ledig så vi slapp ta med barnen. 
Vi köpte med frallor när vi åkte tillbaka och åt frukost på altanen...

Idag har det varit mellan 25-26 grader i ytvattnet






Zeb och Emil åkte ut och kvällsfiskade igår, Måns han satt och väntade på att de skulle komma in


Emil fick en gös med jag tror Zeb var mest stolt över den. Zeb fick en liten gädda.


mina två underbara hjärtan


Min underbara make :) 

( jag lägger inte upp nakenbilder på mina barn utan blurrar de områderna om du undrar varför bilderna ibland har runda/fyrkantiga former på bilderna)



Emils gös





utsikten från frukostbordet


vi köpte inte bara frallor utan lite gott till fikat också på Rosetten i Taberg. Barnen åt upp ALLT :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar