måndag 21 juli 2014

sjöhuuuuuuuult

jag vet att det är mycket bilder från Sjöhult. Men när det är fint väder så är det helt fantastiskt att vara där och det är så nära att åka till. Jag är ju själv uppväxt där när jag var liten. När skolan slutade flyttade jag ut till farmor och farfar och när skolan flyttade jag motvilligt hem igen. Det är så underbart att få vara på landet, jag älskar det!

I fredags var jag och hälsade på innan jag åkte på tjejfest hemma hos Johanna. Super roligt och trevligt. Jag träffa både gamla och nya människor. Det var mycket skratt och tjöt den kvällen... Jag hoppas att det kommer göras om!

På lördags morgon Emil och Benny drog på en Västervik fiskeresa som de brukar göra några ggr per år. Fast denna gången sov de över. Jag tog mitt pickochpack och åkte till Sjöhult :) stannade där över natten. 












Emil var trött efter resan men jag ville röra på mig. Malin var snäll och följde med på en lång promenad på 1,1 mil. Men tiden gick så himlans fort så det kändes inte som att man gick så långt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar