torsdag 24 februari 2011

10kg

hur ska man hitta den där kroppen man hade innan man blev gravid? Min är helt borta och ja måste säga att ja tycker det är jätte svårt att hitta motivationen just nu när det är så kallt som de är. Jag älskar annars att vara ute och gå. En bra start... Men just nu känns 10 kg rätt jobbigt.
Petra föreslog idag att vi ska börja på Zumba varje torsdag. Känns jätte skoj men också jätte jobbigt för att visa sig för andra.
Idag har ja faktiskt gått och hämtat Zeb hos dagmamman. 1,5h var ja ute. Gick lite omvägar för att gör lite nytta när man väl kom ut!!
Måns dop börjar närma sig, Det måste fixas mat + tårta. Ska ringa runt lite i morgon tänkte ja och kolla olika alternativ. Men de lutar åt smörgåstårta. Sist va jag jätte duktig och gjorde egen mat. Men det orken finns inte denna gången. Ska fråga mina underbara kusiner Elin och Daniel ifall de kan tänka sig fota detta dopet också. Fick super fina bilder på Zeb sist.
Nej nu ska ja luta mig ner i soffan och titta på "Sveriges värsta bilförare" och bli JÄTTE ARG! Jag hatar det programmet så ja älskar det. Svårt att förklara...... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar