onsdag 23 februari 2011

tandläkarbesök :)

Jag hade ångest ångest ångest i morse när ja skulle till Tandläkaren. Måste erkänna att det var ett väldigt bra tag sedan ja var där sist. Thea en ny klinik har öppnat vid A6, de stod utanför ICA här i Tenhult i höstas så då övertalade dom mig att gå till dom. Men efter graviditeten såklart!
Hade räknat med att få öppna den STORA plånboken ( har ja en sådan?). Men inget hål, lite tandsten hade jag. Ett glatt leende på mina läppar när ja gick därifrån och ännu större leende när ja betalade.... 300 kr för undersökningen, Flux munskölj och handtråd. BILLIGT tyckte jag. Och en super mysig tandhygienist Maria fick ja också. Har nog inte lika mycket ångest nästa gång jag ska dit.....
Snart ska jag hämta min stora pojk. Längtar jätte mycket efter honom idag. Behöver massa kramar och pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar